Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Best Western?

TjudöBoy

Medlem
3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget. :( Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...o_O Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.
 
3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget. :( Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...o_O Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.
Ja, tyvärr är det nog pga att det inte är bokat direkt hos BW som gör att inga förmåner faller ur. Det va i alla fall förklaringen när jag klagade på BW i Hongkong. Hade bokat på Agoda. Fick dock kompensation i efterhand efter att ha fyllt i enkäten. BW känns lite B, minat sagt.
 

olo

Medlem
Ja, tyvärr är det nog pga att det inte är bokat direkt hos BW som gör att inga förmåner faller ur. Det va i alla fall förklaringen när jag klagade på BW i Hongkong. Hade bokat på Agoda. Fick dock kompensation i efterhand efter att ha fyllt i enkäten. BW känns lite B, minat sagt.

Men så är det väl alltid? Att du bara får poäng/förmåner om du bokar direkt hos hotellkedjan.
 

jerixon

Medlem
Konstigt, när vår resebyrå på jobbet bokar så får jag alltid poäng. Det är en av anledningarna till att jag använder BW mycket då det alltid fungerar smärtfritt!
 

Flood

Medlem
Plötsligt händer det. Uppgradering till svit på BW Plus i Winslow, AZ. Front desk är vänlig och säger att så blir det ibland om man är diamond. Jag tror att fullt hotell hade ett finger med i spelet.
 

Valley

Medlem
3dje gången idag på några månader i Åbo på BW Seaport Hotel, ingen uppgradering, inget extra över huvudtaget. :( Känns lite som att de inte riktigt vet va ett BW Diamond kort är då jag visade det sist...o_O Orkade inte ens ta fram kortet denna gång då jag ändå inte får några poäng när försteget bokar.

Övergett Seaport till förmån för Radisson. Blev så trött sist jag bodde där och insåg att man inte har AC.
35 grader utomhus och 45 på rummet
 

Lukas2

Medlem
Fick en uppgradering på BW airport Plaza Inn, som ligger hyfsat nära LAX. från ett vanligt standardrum dubbelrum. Till deras Bridal Suite, med jacuzzi. Plus att de hade ställt upp en skylt i receptionen, med mitt namn och de var glada att jag bodde hos dem, som medlem. plus en liten goodie bag . med en flaska vatten och lite snacks. kul... Jag är Platinum
20161027_233915.jpg
 
Toppen