Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Ligger båda personerna på samma bokning hamnar båda på OT-uppgradering, önskar man endast att den ena skall ha en OT-uppgradering blir man tvungen att ringa SAS, för att splittra bokningen.
 

lars

Medlem
160 EURO per person för Plus - > Business med SK903 till EWR i augusti (8e).. Funderar på om det är värt det, inte speciellt många fler poäng? Dvs från 4000 till 6000

Men om jag förstår det rätt så körs 903 med nya A330 så Plus borde vara rätt OK
 

agehall

Medlem
160 EURO per person för Plus - > Business med SK903 till EWR i augusti (8e).. Funderar på om det är värt det, inte speciellt många fler poäng? Dvs från 4000 till 6000

Men om jag förstår det rätt så körs 903 med nya A330 så Plus borde vara rätt OK

Det är dumsnålt att inte lägga €160 på det imho. Business är rätt mycket bättre än economy extra.
 

lars

Medlem
Det är dumsnålt att inte lägga €160 på det imho. Business är rätt mycket bättre än economy extra.

Tack för peppandet, jag har slagit till!

Det är faktiskt min första betalda business någonsin. Flyger Oljelinjen hem från Houston två veckor senare..

Business Class Syndrome nästa :)

Nån som för övrigt vet vad det brukar kosta till EWR från Plus? 150-200 EURO?
 

Jonas C

Medlem
Uppgraderade Malta-Arlanda för €37. Känns som ganska hyfsat värde för en 4-timmars flygning, i synnerhet när man annars inte får lounge som Star Gold på Malta. SAS GO ser rätt fullsatt ut med alla bokningsklasser förutom E nollade. Har detta någon påverkan på uppgraderingen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen