Senaste nytt

Angående diskussion om överfulla lounger och för många guldkortshavare

Jerka

Medlem
Sitter i Oslo nu.
Tycker den känns luftig och fin men så är det inte speciellt många här just nu. Många fåtöljer i Guld.
Samma mat som vanligt plus lite extra. Typ pasta, soppa, våfflor och lite färsk frukt/bär.

Toaletterna var stora. Inga problem att få med väska och så.

Ganska positiv upplevelse.
 
  • Gilla
Reactions: El0

Jerka

Medlem
Kul.

Får se om du har samma känsla som mig då?

Ska själv testa GOT imorgon men hittills är nog denna bäst i Skandinavien enl. mig.

1436286457448-168660746.jpg
20150707_175857.jpg
 

ChabbeT

Medlem
Problemet här är väl att om man vistas i en full lounge (i skandinaviskt mått @Dr. Miles ) så börjar flera av medlemmarna här i sina tankar börja kritisera andras rätt till inträde i loungen. Många härinne tror att de är den viktigaste personen i loungen och att man är den enda som har egentligen rättfärdig access. Skärp Er många av Er är precis lika mkt värda som oss andra.
(PS tog in min bebis till SAS lounge T5 häromveckan, kunde nästan se föraktet.... Vi är dock inte en EBS familj endast EBG)
Fortsatt trevlig sommar!
 

Johan Hbg

Medlem
Problemet här är väl att om man vistas i en full lounge (i skandinaviskt mått @Dr. Miles ) så börjar flera av medlemmarna här i sina tankar börja kritisera andras rätt till inträde i loungen. Många härinne tror att de är den viktigaste personen i loungen och att man är den enda som har egentligen rättfärdig access. Skärp Er många av Er är precis lika mkt värda som oss andra.
(PS tog in min bebis till SAS lounge T5 häromveckan, kunde nästan se föraktet.... Vi är dock inte en EBS familj endast EBG)
Fortsatt trevlig sommar!
Så sant, sett samma i CPH tidigare.
 

agehall

Medlem
@Dr. Miles - fy f-n vad trångt det ser ut att vara på den där bussen. Jag föredrar att ha en tom rad både framför och bakom mig för att inte känna att andra tränger sig på! :)
 

agehall

Medlem
Problemet här är väl att om man vistas i en full lounge (i skandinaviskt mått @Dr. Miles ) så börjar flera av medlemmarna här i sina tankar börja kritisera andras rätt till inträde i loungen. Många härinne tror att de är den viktigaste personen i loungen och att man är den enda som har egentligen rättfärdig access. Skärp Er många av Er är precis lika mkt värda som oss andra.
(PS tog in min bebis till SAS lounge T5 häromveckan, kunde nästan se föraktet.... Vi är dock inte en EBS familj endast EBG)
Fortsatt trevlig sommar!

Kan bara prata för mig själv - jag är väldigt skeptisk mot att man öppnar upp för ytterligare personer att komma in i loungen under en period då man samtidigt renoverar. Det har inget med att någon är mer eller mindre värd att göra. Det har att göra med dålig planering IMHO. Det blir trångt på den lilla yta som finns kvar och personalen får svårare att komma fram vilket leder till att de inte hinner med vilket i sin tur gör att det står disk överallt. Det är inte speciellt trevligt.

Jag har inget emot att man tar med sig gäster som sådana (oavsett om det är familj eller kollegor) så länge alla håller sig lugna och sköter sig.
 
Toppen