Senaste nytt

Vad gäller? "Riktiga" eller plastglas i Plus?

EBGGOT

Medlem
Har vi fått någon rätsida på detta?

Vad gäller egentligen? Tycker det blir mer och mer plast och jag har börjat fråga efter "riktiga" glas bara för sakens skull samt att jag gillar inte dricka min öl i plastglas. Men vad säger egentligen Plus konceptet? Någon som vet det?

Kan @Martin Björnström fråga någon inom SAS?!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Agö

Medlem
Har vi fått någon rätsida på detta?

Vad gäller egentligen? Tycker det blir mer och mer plast och jag har börjat fråga efter "riktiga" glas bara för sakens skull samt att jag gillar inte dricka min öl i plastglas. Men vad säger egentligen Plus konceptet? Någon som vet det?

Kan @Martin Björnström fråga någon inom SAS?!
18 segment i Plus från 1 maj och till dags dato. Roade mig med att kika på just denna punkt. Vid fem tillfällen fick jag riktiga glas.
 

EBGGOT

Medlem
34 segment i Plus sedan 1 Jan och endast fått 3 gånger ... resten har jag tvingat mig till det!
 

Agö

Medlem
Vid ett tillfälle fick jag faktiskt riktigt glas även till frukosten när jag bad om ett glas äppeljuice. Det tillhör dock verkligen ovanligheterna.
 

Jensik

Medlem
Men visst blir man glad då ;) Det är det små detaljerna.... #flygnördarna
Ja det är synd att det saknas konsekvens med detta. Jag har under många av mina Plusflygningar fått antingen bara plast eller både plast och glas i blandad ordning till olika drycker. Ibland känns det lite som de slänger fram det de hittar närmast.
 
Toppen