Senaste nytt

Ønsker lang mellomlanding i New York. Er det mulig?

Mozart

Ny medlem
Hei!

Har funnet en veldig fin utreise fra OSL som gir 15t30min mellomlanding i New York. Da er det jo mulig å reise inn til sentrum og ta middagen der.

Men, jeg lurer på om det er mulig å få enda bedre tid i New York, og om det samme er mulig på veien hjem. Stopover er ikke lov, det har jeg funnet ut, men forstår ikke helt hvor lang en mellomlanding kan være i denne billetten. Hvordan bestiller jeg i så fall lenger mellomlanding? Svaret er vel å ringe United, men om det uansett ikke er mulig med så lange mellomlandinger så er det kjempefint om jeg kan få svar på det her på forumet, og så slipper jeg å ringe United. :)

Utreise 20/7 (evt. 19/7)
Må være hjemme onsdag 5/8
Oslo-Houston
Business

Bilder vedlagt

Takk! :)
 

Attachments

  • Skjermbilde 2015-06-30 kl. 20.35.27.png
    Skjermbilde 2015-06-30 kl. 20.35.27.png
    86,6 KB · Visningar: 379
  • Skjermbilde 2015-06-30 kl. 20.38.52.png
    Skjermbilde 2015-06-30 kl. 20.38.52.png
    393,4 KB · Visningar: 373

Fedup

Medlem
Hei!

Har funnet en veldig fin utreise fra OSL som gir 15t30min mellomlanding i New York. Da er det jo mulig å reise inn til sentrum og ta middagen der.

Men, jeg lurer på om det er mulig å få enda bedre tid i New York, og om det samme er mulig på veien hjem. Stopover er ikke lov, det har jeg funnet ut, men forstår ikke helt hvor lang en mellomlanding kan være i denne billetten. Hvordan bestiller jeg i så fall lenger mellomlanding? Svaret er vel å ringe United, men om det uansett ikke er mulig med så lange mellomlandinger så er det kjempefint om jeg kan få svar på det her på forumet, og så slipper jeg å ringe United. :)

Utreise 20/7 (evt. 19/7)
Må være hjemme onsdag 5/8
Oslo-Houston
Business

Bilder vedlagt

Takk! :)

Om biljetten inte tillåter stopover så får du ha stanna i New York i max 23 timmar och 59 minuter för att det ska räknas som en layover.
 

jth

Medlem
Du har UA308 LGA-IAH som går 1.50pm dagen efter. Det blir tyvärr en layover på 24 timmar 0 minuter så den är nog tyvärr inte "laglig" :)
Annars är det UA570 EWR-IAH som är ditt bästa alternativ. Den går 7.23am så du får inte så mycket mer tid men du slipper gå upp så tidigt iallafall.
 
Toppen