Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

K0ngo

Medlem
Bokade om en resa som jag uppgraderat med OT (ungdomsbiljett). Upptäckte nu att resan inte längre är i SAS Plus utan GO. Blir det alltid såhär? :S
 

igelkotten

Medlem
Det är alltid värt att åka business

Haha, mjo. Jag är dock en student på CSN, så egentligen borde jag lägga de pengarna på en till resa. Med "värt" tänkte jag mest på att få ihop mina miles för att behålla Aegean gold. Alltså runt 4600 miles för 3600 kr med OT, eller om jag kan få fler för samma peng på annat håll. Har varit knepigt med att behålla status då jag bott i usa och Asien i 18 månader, utan arbetstillstånd. Då min fasta inkomst ligger ca 8 månader fram i tiden, behöver jag planera det jag gör till 24/11 mycket noggrant :) klarar jag denna kvalperiod så är jag lugn för all framtid dock (peppar peppar).
 

Jensik

Medlem
En resa bokad i SAS Vip Go kampanj tidigare i våras, La in om uppgradering med Optiontown imorse kl8, avresa nu på torsdag Torsdag 15-06-18 till Malta, efter 2h kom Mail med att uppgraderingen är bekräftad. Avgång 0600 på Torsdag så blir skönt att slippa långkön i security på Arlanda, Första gången med Optiontown så 1 av 1 hittils.
Ses imorgon då!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen