Senaste nytt

Stora Dubai tråden uppdaterad med 100+ bilder

rvarttinen

Medlem
Kul och bra med reportage, jag gillar dessa med bilder - men, dels skriv gärna lite bildtexter, vi som inte varit i Dubai ännu hänger kanske inte riktigt med, och dels så blir det lite mer lättare och luftigare.
 

agehall

Medlem
Jag vill inte heller verka tjurig, men så som forumet funkar är det helt värdelöst att ha en tråd som ska innehålla information och som samtidigt innehåller massor av bilder. Jag önskar att det skulle funka, men tyvärr är det i praktiken oanvändbart för allt utom reserapporter.
 

Magnus_K

Medlem
Jag vill inte heller verka tjurig, men så som forumet funkar är det helt värdelöst att ha en tråd som ska innehålla information och som samtidigt innehåller massor av bilder. Jag önskar att det skulle funka, men tyvärr är det i praktiken oanvändbart för allt utom reserapporter.
Detta är mer att ge en bild av vad man kan vänta sig när man bokar ngt.
Det finns Tripadvisor men där vet man inte vad användarna söker.
Min tanke är att ge bilder så om någon vill bo/äta/se saker i Dubai så kan man och inte köpa grisen i säcken.
Det kommer nog bli mix av text, frågor och övrigt här.
 

agehall

Medlem
Jo, det är jättebra med bilder, men det förstör en tråd rätt rejält att dumpa in en massa bilder i den eftersom det då ta 7 år att ladda tråden i webbläsaren. Dessutom blir inlägget så långt att det är halvt omöjligt att navigera i tråden.

Jag är på inget sätt emot att ha bilder från Dubai i en tråd, jag bara tycker att det är dumt att ha så många i samma tråd som man tänker sig ha diskussioner i också.
 
Toppen