Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff #6 2015, torsdag 25 juni, kl 18:00

David

Medlem
Har varit såpass fokuserad på träffarna i Luleå och Stockholm denna månad att jag nästan glömt Göteborgsträffen... Framskjuten en vecka pga midsommar sker träffen på lönetorsdagen denna månad.

Vi har ju tidigare haft sommarträffarna på Incontro men efter förra träffen förstod jag visst missnöje och det kommenterades att WestCoast kanske var ett bättre var trots allt. Kommentera gärna när ni ändå anmäler er. Själv tycker jag såväl mat som dryck är bättre på WestCoast, även om drycken för egen del är av mindre betydelse på torsdagsträffarna då jag kör direkt från jobbet och tar bilen hem.

När: torsdagen 25 juni, kl 18:00
Var: Incontro, Gothia Towers

Kommer
David
Flood
 
Last edited:

olo

Medlem
Kanske!

Fortfarande oklart om jag är i stan och är egentligen dubbelbokad redan som det är. Går det att droppa in efter utsatt tid?
 

Lonelyflyer

Medlem
Jo ja dyker upp.
Är ja omedveten resenär om ja inte tycker om Incontro/WestCoast?
Ja förstår att det är värt poängen, men ja tycker inte de ställena är speciellt roliga, (har kanske varit där för mkt)

Ja föreslår nån slags uteservering nu i sommartider, dock svårt o boka såna..
 

David

Medlem
Jo ja dyker upp.
Är ja omedveten resenär om ja inte tycker om Incontro/WestCoast?
Ja förstår att det är värt poängen, men ja tycker inte de ställena är speciellt roliga, (har kanske varit där för mkt)

Ja föreslår nån slags uteservering nu i sommartider, dock svårt o boka såna..
För mig är det av gammal vana jag bokar samt att det är smidigt när jag har en kontakt jag mailar direkt och behöver således inte lägga så mycket tid på att ordna. Men visst, när vi varit på andra ställen har det ju inte direkt blivit en heltidstjänst av det. Poängen är sekundärt för mig (japp, jag svor precis i kyrkan).

Frågan har varit ute tidigare, t.ex. i början på året, men utan speciellt stort intresse kring att byta (vad jag minns). Du får väldigt gärna driva frågan vidare och hitta ett alternativ för framtida träffar.
 

cantona

Medlem
Då jag är av den enkla varianten, sällskapen viktigare än inramningen, så låter jag lokalfrågan åt andra. Jag dyker upp om det så handlar om en soldränkt gräsmatta med en back bira.
 
Toppen