Senaste nytt

Status matchning - i massor!

Dr. Miles

Expert
Tack för länken, agehall!

Jag undar om jag ska statusmatcha mitt bmi Diamond Club Gold till Aeroflot Bonus Gold... Det kan vara praktiskt när jag flyger med Skyteam flygbolag i Asien.
 
Vilken bra länk! Tack!
En fråga bara, kommer AB TopBonus Gold vara lika med BA Silver? Då får man väl tillgång till loungerna på LHR, eller hur?
 
Last edited:
Jag matchade air berlin gold mot aerosvit gold. Praktiskt då jag har två flygningar med de i juni :)

Såg även denna för er som har Malev: Status Match – Flying Blue

Med tanke på att vanligtvis får man status match i en program 1 gång per medlemskap kan en som har redan nappat på förra årets FB erbjudande inte använda detta med sin Malev Duna Club Gold. Däremot har ingen sagt att man inte får öppna ett annat konto för man har glömt lösenordet och tappat gamla kortet. ;)
 

Bonden

Medlem
Är "Radisson goldpoints plus Gold Elite" samma som Carlson guld som man får som aktieägare?

Det stämmer "goldpoints plus" var det gamla namnet på Carlson, för att bli guld köper du helt enkelt 10 aktier för 24kr/st!
Radisson har bra med hotel i Sverige/London och kör då och då trevliga kampanjer. Det står mycket om det i forumet :)
 
Toppen