Jakob Österberg
Medlem
Det här med reseräkningar och utlägg i tjänsten är rätt mycket meck för mig idag - vi har inte satt upp något system för det annat än att alla kvitton ska redovisas i efterhand och betalas sedan ut tillsammans med lönen.
Jag har sett att det finns olika program och appar i varierande kvalitet för att enkelt hantera reseräkningar. Hur gör ni alla med detta? Finns det något program/system som fungerar bra? Har ni krav på att lämna in alla kvitton i original eller räcker det med en fotograferad kopia? Berätta gärna hur en typisk reseräkningsredovisning går till så jag kan få ordning på alla mina stackars kvitton!
Jag har sett att det finns olika program och appar i varierande kvalitet för att enkelt hantera reseräkningar. Hur gör ni alla med detta? Finns det något program/system som fungerar bra? Har ni krav på att lämna in alla kvitton i original eller räcker det med en fotograferad kopia? Berätta gärna hur en typisk reseräkningsredovisning går till så jag kan få ordning på alla mina stackars kvitton!