Hej!
Har efter ca 7 veckor (äntligen!) fått svar på ett klagomål via Customer Care-formuläret på hemsidan. Det hela gällde ersättning enligt EU-direktivet, och svaret som sådant var trevligt och tillmötesgående även om hon ställde frågor som gör att ärendet ändå inte är "avslutat". Min fråga till er mer rutinerade är därför:
Hur lång tid brukar det ta att få svar på ett mejl skickat från deras cc? Hoppas att det inte är 7 veckor per svar…..
Tack på förhand.
Har efter ca 7 veckor (äntligen!) fått svar på ett klagomål via Customer Care-formuläret på hemsidan. Det hela gällde ersättning enligt EU-direktivet, och svaret som sådant var trevligt och tillmötesgående även om hon ställde frågor som gör att ärendet ändå inte är "avslutat". Min fråga till er mer rutinerade är därför:
Hur lång tid brukar det ta att få svar på ett mejl skickat från deras cc? Hoppas att det inte är 7 veckor per svar…..
Tack på förhand.