Senaste nytt

SAS Usability Study

Vaniljvodka

Medlem
Blivit utvald att besöka SAS huvudkontor i Frösundavik på tisdag kl. 9.30 i nästa vecka för att ge feedback. Har för mig att man skulle få typ 500 spänns rabatt på nästa resa eller nåt liknande. Någon annan som ska dit?
 

Flying P

Medlem
jag skulle kunna betala 500kr för att få vara med .... och då kanske det lär sig något också! (jag tar med @Agö och @Christian Sternudd ) ;)
Du kan fråga dem när SAS tänker upphöra med att mata resenärer med dumheterna i serviceutbudet. Smoothie, Fanta, Drinkar... gardin, toalettköer i Plus från Go, vatten/inte vatten i Go, skamlös prioboarding, etc etc.

Jag slutade flyga SAS frekvent för flera år sedan, men då och då blir jag tvingad till ett gästspel. Varje gång så konstaterar jag att SAS ännu inte är en seriös utmanare till tex Swiss, Lufthansa, Austrian, Air France eller British Airways.
 

Dr. Miles

Expert
Tyvärr rör besöket väl bara hemsidan, men ta upp att vi vill kunna filtrera på kabinklass när vi söker resor!
I så fall, önskar jag att de fixar en riktig Multi-city bokning på webbsidan.

Bonusresorkalendern som går att filtrera efter kabinklass vore trevligt.
Dagens kalender visar endast lägsta möjliga tillgängliga kabinklass (ibland SAS Plus, Business class är också med).
Screenshot20150604_03.png
 
Last edited:
Toppen