Senaste nytt

Skypicker ger mig inbyggda "milage runs" utan att jag ber om det

En vän skickade denna artikel till mig:
Skypicker: Czech startup that finds hidden cheap flights - Business Insider

Jag är alltid lite skeptisk till "revolutionerande" reseföretag för det finns rätt mycket begränsningar i vad man kan göra. Men dom överraskar!

Jag sökte på billigast möjliga enkelresa Paris - Stockholm nu på söndag. Kolla in förslaget jag fick:

Skärmavbild 2015-06-01 kl. 11.12.53.jpg

Den föreslår att jag flyger till Stockholm men via Göteborg fast jag passerar Stockholm på vägen, så dom två sista flygresorna är i onödan eller så råkade jag kryssa i rutan för "milage runs" :D
 

FF#1

Medlem
Vilket sammanträffande, ska ut och resa i mitten på juli och vill gärna ha många onödiga poänggivande segment. :)
 

KNA

Medlem
Vissa tillbringar för mycket tid på Hemnet eller Blocket och så finns det de som kollar flygbiljetter ;-)

Missade ta printscreen när jag hittade biljett från Köpenhamn via Istanbul till Lissabon, bra pris men flygtiden ...
 

KNA

Medlem
Laddade ner appen , skulle behövas ett Rayannairfilter för verkar mest dyka upp Rayanniar flighter

När man klickar vidare på ett pris kommer det ofta upp en ruta som säger att priset har höjts , ingen app jag skulle rekommendera ...
 
Toppen