Senaste nytt

Premiär: BusinessClass videokrönika 29:e maj 2015

Tack för all feedback! Jag ska försöka hålla det kortare nästa gång, samtidigt har jag så mycket att berätta - har redan gjort en lista på saker jag glömde säga. Det är så synd att vi alla mest möts via skriven text, saker är så mycket lättare att förklara och diskutera när man träffas.

Det syns att man varit uppe sedan 05:20 den morgonen med sjuk liten Hilda som hade 40.2C :)

Jag använde min EOS 6D för att filma med Canon EOS utility så kameran var direktkopplad till datorn. Sen var det lite fixande att få det hela rätt komprimerat till Vimeo Pro men nu har jag gjort det en gång (första gången laddade jag upp allt utan ljudspår, tog 1,5 timme att rätta).

Nästa fredag är jag i luften på Cathay First Class - kanske skulle spela in den där?
 

ChabbeT

Medlem
Kul idé. Ett videoreportage från Cathay F är en väldigt BRA idé.
Tyckte du såg pigg ut trots sjukt barn!
Ser fram emot nästa del!
 

telelina

Medlem
Mycket trevlig videokrönika. Det ger en väldigt bra bild av Businessclass, jag gillar din personliga stil Martin. Jag tror också att en del blir lättare att ta till sig eftersom det är du personligen som säger det. Speciellt för medlemmar som aldrig varit på något live-event. Du ger businessclass lite av en själ nu. ;) Fortsätt så här! :)
 

Hansi

Medlem
Har nyligen gnällt på vissa påhopp när jag skrivit inlägg. Din nya Videokrönika gav mig svar direkt på ett tekniskt rent och snyggt sätt. Bra Martin!
 

Kovo

Medlem
Jag är ju en sån medlem som bara är inne och läser allt fantastiskt material. Egentligen gick jag in under businessclass underdelen för att se om någon börjat klaga på denna fantastiska popup om att man ska logga in eller berätta vilken forumdebattörer man gillar mest.

Men efter att kollat din krönika som var grym, och nu loggat in, och nu tillför format med ett inlägg, så vet du att du lyckats :) bigups till BC och kör på.

Snart bokar jag min första riktiga longhaul bizz biljett tack vare BC och dr deal!
 
Toppen