Senaste nytt

Border Security: Australia's Front Line

Haha, jag tycker också den är kul. Förstår dock inte att böterna ofta är så himla låga, trots att dom bär med sig djur och mat i all oändlighet.
 

Timotey

Medlem
Följer den inte slaviskt kan jag inte påstå men råkar jag slå på TVn och det är på så fortsätter jag gärna titta. Vore nästan en idé att starta en tråd här på BC om mat och liknande folk blivit av med i Australien.
 
Samma här! Tittar också på den när den dyker upp på TVn.....

Jag som aldrig varit i Australien måste ju bara fråga.......Är det så extremt i verkligheten eller är det "uppskruvat" för TV?
 

Fredrik

Medlem
Samma här! Tittar också på den när den dyker upp på TVn.....

Jag som aldrig varit i Australien måste ju bara fråga.......Är det så extremt i verkligheten eller är det "uppskruvat" för TV?
Den enda gången jag var där var det tomt i passkontrollen och ingen kontroll av bagaget. Det är kanske annorlunda när man kommer i morgonrusningen från Asien.
 

Trox

Medlem
Det är lite kul att se kavalkaden av dumskallar som har väskorna fulla av mat och hemkokta mediciner. Motsvarande serie på Arlanda hade blivit rätt innehållslöst.
 

Senator

Moderator
Ett och annat träningspass på SATS Odenplan har gått åt skogen efter att jag kom hem och insåg att detta var på TVn. Blir inte bättre att det är dubbelpass med 2 x 30min..
 
Toppen