Senaste nytt

Lounge meetings

Återkoppla gärna om champagnen står framme så dags. Jag var där till cirka 12-tiden en måndag morgon för en månad sedan och då var Champagnen inte framme utan det var "skumvin" (av relativt hygglig kvalitet). För övrigt var det folktomt och väldigt lugnt.
Kl 11.30 :)
image.jpg
 

lars

Medlem
Nån som kan gästa in en i resesällskapet i SAS-loungen (vi är 3, jag är *G + har redan en gäst) vid 17.15-tiden? :)

Tänkte ta några groggar innan TAP-flighten till Lissabon vid 19.05
 

Agö

Medlem
Nån som kan gästa in en i resesällskapet i SAS-loungen (vi är 3, jag är *G + har redan en gäst) vid 17.15-tiden? :)

Tänkte ta några groggar innan TAP-flighten till Lissabon vid 19.05
Hej - hjälper nog om du skriver vilken SAS-lounge och framför allt, vilken flygplats. ;)
 

lars

Medlem
Hej - hjälper nog om du skriver vilken SAS-lounge och framför allt, vilken flygplats. ;)

Sorry, Terminal 4 på Arlanda vid 17-snåret

Eftersom Guld-loungen är borta (pop-up är i T5 och har ingen sprit..?) så antar jag att Sas Business Lounge i T4 är det vettiga alternativet? :)
 

lars

Medlem
Sorry, Terminal 4 på Arlanda vid 17-snåret

Eftersom Guld-loungen är borta (pop-up är i T5 och har ingen sprit..?) så antar jag att Sas Business Lounge i T4 är det vettiga alternativet? :)

För att krydda budet.. Den som gästar in en extra från 17.00 får en valfri tidning (max 100kr) samt en dosa snus från Pressbyrån ELLER 100kr Swishat!
 

flum

Medlem
Du har lite otur då "alla" är påväg till Royal Viking just nu :p. Min ursprungliga plan var att vara på T4 från ca 17.00.
 
Toppen