Senaste nytt

Träffa SJs VD i Stockholm 28 maj 2015

Jacob

Medlem
Det var värst vad alla bestämde sig för att anordna allt 28 maj. :) SAS Diamondevent ikväll, SJ och dessutom är det ytterligare en sak idag.

Jag har träffat Crister tidigare, men skulle det vara intressant för framtiden att försöka ordna en intervju för att ta upp olika resenärsfrågor som rör SJ? Som vanligt med det vi fokuserar på - premiumresande, frekvent resande, bonusprogram, lite om service och punktlighet etc.
 

olo

Medlem
Jag har träffat Crister tidigare, men skulle det vara intressant för framtiden att försöka ordna en intervju för att ta upp olika resenärsfrågor som rör SJ? Som vanligt med det vi fokuserar på - premiumresande, frekvent resande, bonusprogram, lite om service och punktlighet etc.

Jag tycker definitivt att det vore intressant! Hade jag varit i Stockholm eller Christer i Göteborg hade jag tagit mig dit. Jag upplever att det händer ganska mycket på SJ just nu, så är nyfiken på vad de har i pipen. En intervju skulle säkert även kunna knuffa dem lite i rätt riktning också...

Några frågor skulle kunna vara:
  • Hur ser framtiden ut för 1 klass (fokus: SJ 2000/3000)? Har hört lite olika rykten om det. Finns det en plan för att utveckla konceptet? Exempelvis skulle gärna den förbättrade frukosten få följas upp med inkluderad middag i 1 klass?
  • Hur är planerna för en lounge i Malmö?
  • Hur ser utvecklingen ut för SJ Prio? Framförallt hur kan erbjudandet ut för oss på Svart nivå utvecklas?
 
Toppen