Senaste nytt

Bra och prisvärda hotell i Houston?

GOTATH

Medlem
Är det någon som har tips om prisvärda och bra hotell i Houston? Var lite inne på Hilton Americas men priserna har gått upp till 300$ per natt... Är CCG, Accor Platinum och Hilton Blue.

Får lägga till lite i och med att det helt plötsligt blev en ny tråd.

Åker 12-17 augusti.

Budget: 100-250 USD

Gärna med excecutive lounge
 
Last edited:
Är det någon som har tips om prisvärda och bra hotell i Houston? Var lite inne på Hilton Americas men priserna har gått upp till 300$ per natt... Är CCG, Accor Platinum och Hilton Blue.
Hittar Hilton Americas för 487 USD för 2 personer i 4 nätter men gissar att du inte åker 11-15 juni då :D hotellet har fått bra respons på tripadvisor också!
 

011430121

Medlem
Jag är bokad på Hilton Americas 16 juli till 18 juli totalt 491 $ för dessa två nätter. Någon skrev på forumet att det var en 1/3 av priset att gå på resturang i Houston mot New York, så här skall det ätas hummer och stora köttstycken för att tjäna in på det lite dyra hotellpriserna, ju dyrare jag äter ju billigare blir hotellet, visst tänker jag rätt?
 
Last edited:

Najk

Medlem
Jag är bokad på Hilton Americas 16 juli till 18 juli totalt 491 $ för dessa två nätter. Någon skrev på forumet att det var en 1/3 av priset att gå på resturang i Houston mot New York, så här skall det ätas hummer och stora köttstycken för att tjäna in på det lite dyra hotellpriserna, ju dyrare jag äter ju billigare blir hotellet, visst tänker jag rätt?

Du har ett Mortons cirka 1km från hotellet, de har en riktigt najs vinkällare i glas, vet inte om man får gå in där egentligen men jag gick och kikade lite. :)
morton_iah.jpg
 
Toppen