Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

pswe

Medlem
Fick för första gången mail från SAS som ville sälja en uppgradering till mig på en inrikesresa. Det intressanta jag noterade att det inte var någon sign-up fee utan endast 28 euro i kostnad.

(Nu skippade jag det den här gången ändå då jag redan som Diamond får smoothie och är klar med Diamondpoängen för kvalificeringsperioden :)
 

MBA

Medlem
Fick just mail från OT om att min uppgradering inte går igenom till varken Plus eller Business på tisdagens SK903, men när jag ska checka in online ser jag att jag ändå är uppgraderad till Plus. Det tackar jag för :)

Ingen tur på hemresan idag med SK908. Det blev Plus med poäng i stället från EWR. Business helt fullt.
 

bL0m

Medlem
Jag tipsade en kollega att testa Optiontown EWR-ARN, detta gjorde jag med 8 veckors framförhållning varav kollegan "signade upp sig" att han var intresserad att bli uppgraderad från SAS GO till SAS Plus.

Två dagar innan hemresan fick han ett mail från Optiontown att hans uppgradering inte gått igenom, detta var en risk som han kände till och han kunde leva med att betala bokningsavgiften för två pers.

Nu till det som gjorde honom upprörd, han fick ett mail från SAS 24 tim innan avresa att han för samma pris som med optiontown kunde köpa uppgradering till SAS Plus (150-159 Euro). Detta erbjudande fick han även vid incheckningen.

Är det någon mer av er läsare som varit med om en liknande händelse?
 

Kimmen00

Medlem
Fail gällande uppgradering från NRT till CPH i torsdags (14/5). Varken till Plus eller C gick genom. Så vi fick kuska i GO. Satt iof bakom Plus så vi hade bra benutrymme och det var helt OK iad. Nu har jag 4 misslyckande av 4 försök.. surt. (t/r SFO samt t/r NRT).
Än mer surt var att plus bara var halvfull..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen