Senaste nytt

Nya kabinen från Chicago!

Stenis32

Medlem
Ny här även om jag följt forumet på distans under en längre period. Döm om min förvåning när jag ska checka in och ser att det är nya kabinen på SK946! Efter att ha kört OY-KBM i flera veckor på den sträckan är det ju otroligt kul att man bytt (om än säkert tillfälligt) och att få åka med nya kabinen (LN-RKN)!
 

palmen

Moderator
Ny här även om jag följt forumet på distans under en längre period. Döm om min förvåning när jag ska checka in och ser att det är nya kabinen på SK946! Efter att ha kört OY-KBM i flera veckor på den sträckan är det ju otroligt kul att man bytt (om än säkert tillfälligt) och att få åka med nya kabinen (LN-RKN)!
Välkommen till forumet!
Alltid kul när man bjuds på positiva överraskningar :)
 

Stenis32

Medlem
Tack! Vilket lyft mot gamla kabinen! Personalen i C är dock lika förvånade som jag över det överraskande planbytet och de har ingen utbildning på den nya kabinen utan får bl.a. lära sig hur WiFi fungerar av passagerare :) Nu middag, sen sova (plant!)
 

AABack2ARN

Medlem
Intressant att de ännu inte hunnit utbilda all sin personal på de rutter där de nya kabinerna skulle kunna förekomma? (Och så undrar vi varför alla regler efterföljs på så olika sätt av personalen...?) ;)
 
Last edited:
Toppen