Senaste nytt

Vad har ni för erfarenheter av att flyga United?

Præcis :)

Jeg fik det også på min tur over Atlanten, så jeg vil tro at det indgår som en fast bestanddel i serveringen på long haul-flyvninger.

Det serveras nog på alla flygningar som är längre än 1,5 timme kan jag tänka mig. Fick det på IAD-SFO i en B737, spontant överraskad när dom rullade ut vagnen. Förväntade mig inte det på de lilla planet.
 

agehall

Medlem
Jag hade en dialog med United på deras facebooksida och dom tipsade om att jag kommer få erbjudande om uppgradering vid incheck om det finns platser kvar.

Ha inte allt för höga förväntningar på detta bara. Om du inte har status hos United är min erfarenhet att man är rätt långt ner på listan över folk som kan få uppgraderingar och de gånger jag sett erbjudanden om att uppgradera vid incheckning så har det varit löjligt dyrt.

Det är mao som vanligt, kundtjänst är inte mycket att lita på.
 
Ha inte allt för höga förväntningar på detta bara. Om du inte har status hos United är min erfarenhet att man är rätt långt ner på listan över folk som kan få uppgraderingar och de gånger jag sett erbjudanden om att uppgradera vid incheckning så har det varit löjligt dyrt.

Det är mao som vanligt, kundtjänst är inte mycket att lita på.

Håller med här. Hemresan från Hawaii förra året blev vi sena 9 timmar i Washington och blev ombokade på ett plan med First Class ombord (bokad i business). Fick erbjudandet att uppgradera till First för 870 USD från business då mellan Washington - London. Så om dom inte har överbokat ekonomi och vill försöka tjäna sista slantarna möjliga utan att Op-Up folk så lär de vara dyrt...
 

Johan_G

Medlem
Någon som har lyckats lägga till sitt Eurobonusnummer till en Unitedbokning? Eller ska man reda upp den biten medelst uppvisande av plastkort vid incheckningen?
 

palmen

Moderator
Det serveras nog på alla flygningar som är längre än 1,5 timme kan jag tänka mig. Fick det på IAD-SFO i en B737, spontant överraskad när dom rullade ut vagnen. Förväntade mig inte det på de lilla planet.
Stämmer nog inte riktigt, på YVR-SFO som är en 2-timmars flight serverades det ingen glass. Frågan är ju var den magiska gränsen går :)
 

Jonas C

Medlem
Det var förmodligen för många United 1K som skippade United Club tillförmån för Singapore Airlines loungen, därför tog de beslutet att inte släppa in övriga Star Gold såvida de inte flög med Singapore Airlines.
 
Ha inte allt för höga förväntningar på detta bara. Om du inte har status hos United är min erfarenhet att man är rätt långt ner på listan över folk som kan få uppgraderingar och de gånger jag sett erbjudanden om att uppgradera vid incheckning så har det varit löjligt dyrt.

Det är mao som vanligt, kundtjänst är inte mycket att lita på.
Nej, min bror tipsade om sömnpiller så man sover gott hela vägen istället haha
 
Toppen