Senaste nytt

Readly - Hur länge har man tillgång?

Hissen

Medlem
Det du laddar ned har du tillgång tills du raderar det...Annars har man tillgång till att ladda ned tills planet lyfter/landat. (Har dock aldrig provat all ladda ned från luften).
 

mha321

Medlem
Jag har inte provat det ännu heller (eftersom man fick ett par veckor gratis readly när man skapade kontot), men det är ju faktiskt en väldigt bra deal. Om man bara flyger tillräckligt ofta så kan man ju ladda ner 20-30 magasin (om man får tillgång till dem också, och inte bara dagstidningarna?) så man klarar sig ända fram till nästa flygning :)
 

seat56f

Medlem
Jag ifrågasätter om nedladdat material är tillgängligt oändligt länge. Tankade ner ett gäng magasin inför en flight i onsdags morse, idag kommer jag inte åt dem. Får felmeddelande om "Premium Content - This content is not available in your current subscription."

Bra tjänst annars. Kör på iOS, om någon upplevt annorlunda beteende på annan plattform (borde ha mer med readly-appen att göra isf).
 

Kris

Medlem
Jag ifrågasätter om nedladdat material är tillgängligt oändligt länge. Tankade ner ett gäng magasin inför en flight i onsdags morse, idag kommer jag inte åt dem. Får felmeddelande om "Premium Content - This content is not available in your current subscription."

Bra tjänst annars. Kör på iOS, om någon upplevt annorlunda beteende på annan plattform (borde ha mer med readly-appen att göra isf).

Dito, laddade ner ett lass tidningar och ett par böcker. Läste en bok över spannet 3 dagar. Tidningarna kunde jag dock inte komma åt ca 2 dagar efter. Kul initiativ dock.
 

Hissen

Medlem
Verkar bli försämringar på denna tjänst. När tjänsten var ny kunde jag läsa det jag laddat ned även efter ankomst. Detta försvann...Nu kan jag ladda ned 4 olika dagstidningar samt böcker men inga magasin. Om jag inte flyger longhaul eller länge, så jag har tid att läsa en bok, försvinner nästan nyttan med denna tjänst. Dagstidningar kan jag ladda ned från SAS-appen. :-(
 
Toppen