Senaste nytt

Denna väntan på EBG

Gjorde sista flygningen för 2 veckor sedan med LH, det som skulle bli min biljett till EBG. Poängen har ännu inte kommit in, och det brukar inte ta längre än 4-5 dagar för LH. Allt var korrekt, jag har dubbel- och trippelkollat mitt namn och EB-nummer och tom frågade markpersonal om allt var rätt på boardingkortet. Anledningen att jag är så otålig är att jag vill se statusen switcha om EBS->EBG så fort det bara går så att jag kan komma in loungerna på mina kommande flighter som är väldigt snart. Medlemsservice har givetvis ingen sympati utan det är bara att vänta 3 veckor och vänta på efterregistreringen som kan ta, ja vad är det nu, 1-3 månader. Så tråkigt när sånt här händer när man är så nära målet. Är det värt att försöka höra av sig till Tallinn och bli prioriterad eller är det bara att vänta och vänta och vänta...?
 

sk-sthlm

Medlem
Det kan löna sig att ligga på medlemsservice - helt plötsligt får man tag på en hjälpsam person som faktiskt hjälper till att ordna problemet och registrerar poängen manuellt, och vips, så är man guld...!
 

Dr. Miles

Expert
Det kan löna sig att ligga på medlemsservice - helt plötsligt får man tag på en hjälpsam person som faktiskt hjälper till att ordna problemet och registrerar poängen manuellt, och vips, så är man guld...!

Det låter som agent roulette. :eek: Jag trodde att det hörde till bara hos amerikanska flygbolag...
 
Toppen