Senaste nytt

Samlar du på KLM Delft Houses?

Jacob

Medlem
Packade precis upp en av väskorna hemma och hittade KLM Delft-huset från senaste resan. Dessa får man när man reser i KLM longhaul business class. Det var väl aldrig tanken att samla på dessa men fem har det nu blivit som står som en liten samling på hyllan ovanför spisen. Och inga dubbletter än så länge.

Någon fler som har en samling med hus? Lägg gärna upp en bild!

KLM-Delft-Houses-1000x495.jpg
 

johhenrik

Medlem
Jag har väl lyckats få med mig 7st hem. Bortskänkes till den som vill ha dem, då de bara ligger en låda. :)

Jag gillar idéen med dem dock, även om jag själv inte är intresserad att samla på dem.
 

agehall

Medlem
Jag har några stycken, typ 5 eller så. Inte mycket att komma med jämfört med en del här antar jag. Tyvärr var det ju ofta man inte orkade släpa hem ett hus när man var ute och for, så det är ju betydligt färre än det borde ha varit i samlingen.
 

Jacob

Medlem
Det finns totalt 93 hus, nr 93 har jag faktiskt då den släpptes bara någon vecka innan jag skulle åka förra året och de hade rätt många av den på brickan.

Kul att höra om någon här ens är i närheten av en full collection
 

Stefan62

Medlem
Jag har väl lyckats få med mig 7st hem. Bortskänkes till den som vill ha dem, då de bara ligger en låda. :)

Jag gillar idéen med dem dock, även om jag själv inte är intresserad att samla på dem.

Jag har precis börjat samla och har 2 st och visst ska man ha rest själv för att det ska bli på riktigt, men jag tar gärna emot dem om de finns kvar! (Eller finns det plats på BC-kontoret att lämna in "flyg-kuriosa" i utställningssyfte?)
 

Pho

Medlem
Jag har lyckats samla på mig 10 st så här långt... Eftersom det blir mest ekonomi numera så är det nog långt kvar innan jag har en full samling :):(
 
Toppen