Senaste nytt

Nya förmåner i SAS EuroBonus Diamond

BusinessClass

Redaktör
Den 1 april införde SAS två nya förmåner till medlemmar på Diamondnivå i SAS EuroBonus, och nej, något aprilskämt är det inte. Diamantmedlemmar får numera gratis dryck ombord på SAS flygningar, även i ekonomiklass SAS Go. Dessutom får man tillgång till lounge vid ankomst, oavsett kabinklass och avgångsflygplats. Gratis dryck ombord gäller såväl läsk och juice som…
 

flum

Medlem
Någon som vet vad som händer under "frukostflygningarna" på inrikes, för då finns det väl ingen "cafevagn"? Har en Go fredag morgon, så jag är lite intresserad.
 
A

Aurora

Guest
Någon som vet vad som händer under "frukostflygningarna" på inrikes, för då finns det väl ingen "cafevagn"? Har en Go fredag morgon, så jag är lite intresserad.

Jo, det er vogn også. Jeg har bedt om smoothie flere ganger under frokost-servering (ARN-MMX, ARN-OSL etc).
 

shakank

Medlem
Undrar om jag får meddelande om nyheterna från SAS också eller bara via Businessclass :)
Har någon fått ett email från SAS om detta?
 

Dewieh

Ny medlem
Även jag fick läsa detta genom businessclass.se. Har visserligen hört rykten av personal på flygningar att något var på gång.
Men dåligt av SAS att inte kunna skicka ett enkelt mail om vad som gäller.
Såg även på denna sida att dom har ett evenemang på Grönan i maj. Varför inte dra ett mail om det oxå. Är inte inne så ofta på erbjudandesidorna då det sällan finns något bra där.
Skärpning
 
Toppen