Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

mha321

Medlem
??
Om du menar att det står "ingen matchning hittades" så kan den enkla förklaringen vara att IT-nissarna inte lagt in det som sökbar destination.
Inte ovanligt.

Nej, jag menar att det på SAS points charts - SAS står att zonen Asia består av "Beijing, Hongkong (from Sep 10, 2015. Not available on Best Price until further notice), Shanghai and Tokyo" under spend chart.

Och best price är ju namnet för deras vanliga awards, till skillnad från best availability.

M743

Ny medlem
Hi,

I read the thread but could not find the answer I was looking for (probably due to my poor Swedish). Can one use his EB points to pay for the bonusresa in any *A airlines with the 2-4-1 voucher, or does one need to use his M&M points to book the bonusresa with LH for ex?

Thanks

lars.dec8

Medlem
Hi,

I read the thread but could not find the answer I was looking for (probably due to my poor Swedish). Can one use his EB points to pay for the bonusresa in any *A airlines with the 2-4-1 voucher, or does one need to use his M&M points to book the bonusresa with LH for ex?

Thanks
If you book with EB Amex voucher you pay with EB points.

M743

Ny medlem
Thank you for the quick replies. I am asking for a voucher coming from an Amex Elite card. Say I want to use this voucher on a *A other than SAS bonus flight, can I still pay with my EB points?

Homer

Medlem
Jag bokade SAS t/r till ORD och vidare inrikes med United, för returen hittade jag inga platser med UA.
Tallin sa att det inte skulle kosta något att lägga till ett segment om jag hittade något senare.
Om personen jag pratar med nästa gång säger samma sak är en naturligtvis en annan historia.

Henrik_B

Medlem
Måste fråga en sak angående giltiga zoner, står säkert tidigare i tråden men jag hittar inget som gör mig 100% säker. Får man boka open jaw från Europe till Central Africa and Middle East och hem från India till Europe? Har svårt att greppa detta, men India räknas väl som tredje zon och är ogiltig, korrekt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen