Senaste nytt

1.000 Avios Iberia Plus & HAILO app, ytterligare 500 för nya IB+ konton, samt Avios med Kaligo.com

Homer

Medlem
Still not using Hailo the taxi app?
Download it, sign in and if you enter your Iberia Plus card you´ll receive 1,000 Avios.

And every 8 € spent on Hailo you´ll get 10 Avios.
Offer valid until April, 30th of 2015.
Associated companies Promotions


Om man inte har vägarna förbi Madrid eller Barcelona finns det en möjlighet med Android -
ladda ner gratisappen "fake GPS" (stäng av "Wifi based location" från settings )

Den som öppnar nytt IB+ konto får den här e-posten:
"we will give you 500 avios as a gift if you use your card on your next flight or with one of our partners within 45 days”
1.000 Avios från HAILO räknas som partneraktivitet.

Går även att få 750 Avios från e-rewards
Complete e-Rewards surveys | Collect Avios | Avios

Ytterligare möjligheter att tjäna Avioser via IB+ är att köpa en IB, BA, Vueling osv. biljett (man måste vara inloggad och registrera sig)

Bonus-Avios.png
 

Homer

Medlem
Jeg er ved at tilmelde mig e-Rewards. "Avios Membership Number:" er det mit BAEC nummer?


Nej Avios medlemsnummer.
BA e-rewards nere till höger här (verkar inte fungera längre?):
Our shopping and lifestyle partners | Executive Club | British Airways

Använder man olika e-post adresser kan man öppna ett konto för varje
och få 3x 750 Avioser (fast länken till IB e-rewards fungerar inte längre)
Sing-up bonusen är lika men annars är kursen bättre för IB

Avios.com and BAEC
1,200 Opinion Points – 250 Avios
2,000 Opinion Points – 500 Avios
3,500 Opinion Points – 1000 Avios

Iberia Plus

2,000 Opinion Points – 750 Avios
4,000 Opinion Points – 1500 Avios
8,000 Opinion Points – 3000 Avios


Här är ytterligare en möjlighet att tjäna Avios via Avios.com

Rewards for Thoughts

Sign Up Bonus
Collect a special bonus of 600 Avios when you join and complete your first survey.
Rewards for Thoughts
 
Last edited:

Henrik_B

Medlem
Fler tips på enkel intjäning av Avioser. Man kan tjäna 4 Avios per £ på Hotels.com om man går igenom Avios.com. Förutsätter förstås att man ett Avios.com konto. Bra att veta om man önskar boka ett specifikt hotell utanför kedjorna som Rocketmiles inte täcker. Tidigare har jag använt Hotels.com och Booking.com genom andra flygprogram, men detta var nytt för mig!
 

Henrik_B

Medlem
Bonusen ger 20.000 Avioser utöver antalet Avioser bokningen ifråga genererar. Detta förutsätter att man bokar för £1.000 vilket motsvarar ca. 12.600 SEK med dagens kurs. Att köpa 20.000 Avioser kostar orabatterat 385 EUR vilket motsvarar ca. 3.500 SEK med dagens kurs. Vid en snabb beräkning ser denna deal ut att generera ett lågt värde. Det måste vara en fantastiskt bra deal på hotellet ifråga för att något större mervärde ska skapas. Vad jag kan se så finns inga sådana dealer på Kaligo för tillfället.

Bra site i övrigt. Ska hålla ögonen på den!
 
Jag har stängt av WiFi-positionering och access till "telefonnätet" och fejkat att jag befinner mig i Madrid, men kan inte installera appen eftersom jag är i fel land ("det här objektet är inte tillgängligt i ditt land"). Att googla fram en APK-fil och installera offline känns sådär med tanke på att man ska fylla i sina kreditkortsuppgifter i appen. Har någon tips på en fungerande workaround?
 
Last edited:

Homer

Medlem
Jag har stängt av WiFi-positionering och access till "telefonnätet" och fejkat att jag befinner mig i Madrid, men kan inte installera appen eftersom jag är i fel land ("det här objektet är inte tillgängligt i ditt land"). Att googla fram en APK-fil och installera offline känns sådär med tanke på att man ska fylla i sina kreditkortsuppgifter i appen. Har någon tips på en fungerande workaround?

Jag gjorde såhär
[TUT]How to fix (This item isn't available in your country.) | Android Republic
Spanien finns inte med men det funkade med UK (det borde även funka med Japan, Singapore och andra länder där Hailo finns)


F.ö. gick det att skapa ett konto och lägga in IB+ numret utan att lägga in några kreditkortsuppgifter.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Bonusen ger 20.000 Avioser utöver antalet Avioser bokningen ifråga genererar. Detta förutsätter att man bokar för £1.000 vilket motsvarar ca. 12.600 SEK med dagens kurs. Att köpa 20.000 Avioser kostar orabatterat 385 EUR vilket motsvarar ca. 3.500 SEK med dagens kurs. Vid en snabb beräkning ser denna deal ut att generera ett lågt värde. Det måste vara en fantastiskt bra deal på hotellet ifråga för att något större mervärde ska skapas. Vad jag kan se så finns inga sådana dealer på Kaligo för tillfället.

Bra site i övrigt. Ska hålla ögonen på den!

De har ett nytt erjbudande Collect 3,000 bonus Avios every time you book and spend £200
Kaligo - 300,000 Hotels. Incredible Rewards.
Man tjänar även baspoäng på bokningarna, ungefär 20 Avios per £1 - varierar tydligen beroende på hotel
 
Toppen