Senaste nytt

Till vilket bonusprogram ska jag kreditera Emirates flygningar?

palmen

Moderator
Jo, det kan man om man inte har FFP i bokningen, då kan man efterregistrera segment 1 till Program A samt segment 2 till program B, förutsatt då att det går att kreditera till de programmen :)
Frågan var dock om det gick att kreditera en Emirates flygning till Alaskan och sen BAEC ;)
 

NotRyan

Medlem
Frågan var dock om det gick att kreditera en Emirates flygning till Alaskan och sen BAEC ;)

Frågan var som jag uppfattade det om det går att kreditera en Emirates-flygning till Alaskan och sen följande flygningar till BAEC, men det går väl inte alls att kreditera Emirates-flygningar till BAEC, vilket täcks upp av det sista jag skrev.... :)

Skulle det vara så att hen försökte sig på en två-stegs raket av någon oförklarlig anledning så går det ju inte som du skriver... :)
 

Senator

Moderator
Det jag menade var om man kan kreditera emirates till Alaska och sen flytta över till BAEC?

Vad menar du med flytta? Först kreditera en resa till Alaska och sedan be Alaska överföra till BAEC? I så fall är min tolkning nej. Det går (kanske) att flytta via ett hotellprogram som t.ex. SPG, men det har mycket dålig växlingskurs
 
Toppen