Senaste nytt

5000p om man bokar med appen tom 30/4

FF#1

Medlem
Denna kom just i mailen, synd bara att det är ett mörker att boka med appen.


Tjäna 5 000 Gold Points® i bonus på app-bokningar som görs före den 5 april för vistelser fram till den
30 april 2015.

Vi vet att du som Elite-medlem är upptagen och vi vill hjälpa dig att göra livet lite enklare. Club CarlsonSM-mobilappen för iPhone och Android förenklar livet på språng.

Prova på appen den här veckan så ger vi dig 5 000 Gold Points i bonus. Boka helt enkelt på appen före den
5 april 2015 och fullborda din vistelse före den 30 april 2015. Du erhåller en gåva på 5 000 poäng på ditt Club Carlson-konto ett par dagar efter utcheckning.

Med Club Carlson-appen kan du:
  • Lösa in Gold Points för vistelser på Quorvus CollectionSM-, Radisson Blu®-, Radisson®-, Park Plaza®-, Park Inn® by Radisson- och Country Inns & Suites By CarlsonSM- hotell
  • Hitta hotell nära din befintliga plats eller i andra städer
  • Boka en vistelse, eller visa och avboka en kommande vistelse
  • Utforska området med interaktiva kartor
  • Hantera ditt Club Carlson-kort
 

gdaily

Medlem
Om man vet koden ja. Men länkarna är borta från hemsidan och det är borttaget i guldkortsbroschyren som förmån.
 

fcx

Medlem
Jag har inte fått app-erbjudandet. Bokade dock en vistelse genom appen ändå och håller tummarna :)
 

rob74

Medlem
Om man vet koden ja. Men länkarna är borta från hemsidan och det är borttaget i guldkortsbroschyren som förmån.
Det har då aldrig stått om det erbjudandet i mina guld- och conciergebroschyrer.
Det var här på BC jag hörde om det först. Sedan har jag bara sparat länkar och koder. Funkar alltjämt..
 

Jonas C

Medlem
Gäller detta även om man bokar awardnatt via appen, eller får man bara poäng för betalda vistelser?
 
Toppen