Senaste nytt

Köpenhamn-London-Toronto med British Aiwrays

KeXx

Medlem
Eftersom jag är ganska så ny här och inte har riktigt greppat allt med Matrix och annat (och med risk för att göra mig själv till åtlöje) så tänkte jag lufta frågan om någon här kan hjälpa mig med en kreativ lösning på ovan nämnda rutt.

Det enda kravet är att rutten flygs av BA. I dagsläget har jag bara lyckats få fram en bokning på ba.com i WT+ för runt 9000 SEK. Jag skulle vilja ha fram ett pris där sträckan CPH-LHR flygs i Club Europe och LHR-YYZ flygs i WT+ vilket inte går på ba.com. Samma upplägg på hemresan också.

Datum för utresa är antingen 15 el 16/5 och hemresa 20 el 21/5.

Jag är öppen för andra kreativa lösningar för intjäning av Avios och/eller TP.
 

Dr. Miles

Expert
Hej KeXx

Jag har ändrat din rubrik på tråden för att bredare publik kan förstå.
Hoppas du har överseende med detta.

Angående din fråga hänvisar jag mitt inlägg på denna tråd: http://www.businessclass.se/british...ays-united-kingdom-rea-fran-uk.html#post33080

Om British Airways World Traveller Plus biljetten mellan London och Toronto tillåter End-on-End, så kan du ringa till British Airways och boka två biljetter(Köpenhamn-London t/r i Club Europe & London-Toronto t/r i World Traveller Plus) men boka som en bokning.

Jag tror tyvärr inte det finns någon webbsida som klarar detta online.
 

KeXx

Medlem
Inga problem!

Jag får väl slå dom en liten signal efter helgen... och plugga lite mer på hur jag ska kunna fixa ett litet TP-run i sommar. Dock inte denna resan till Toronto, dock vill jag krama så mycket TP ur den som jag bara kan på den resans tajta budget.
 
Toppen