Senaste nytt

Kommande inofficiella BC.se-träffar utomlands

MarSecLtd

Medlem
Jag har ändrat lite i planerna och flyger den 27/4 hela vägen MPH-MNL-PPS, men säg till om du är säker på att du är i Manila den 26/ så kan jag försöka boka om och ta en natt där. Man är alltid sugen på GT:)....

Kan tyvärr inte garantera då det finns väder och vind på böljan blå och ett rederi att anpassa sig efter.
Tar några dagar ledigt på plats iaf, kan bli att jag flyger över till Palawan och tittar på lite minnen ifrån WW2
 

Dr. Miles

Expert
Bara att hora av dig sa ses vi! Kan kora en liten BC.se-do med @m10.
@staff, @m10
Tyvärr måste jag avboka denna resa. Jag måste åka till Japan den här veckan. :(
Vi får hoppas att vi får tillfälle att arrangera miniträff i snar framtid.
Bonusprogram: American Airlines AAdvantage
Flygbolag: Qatar Airways + Cathay Pacific
Kabinklass: Business
Avreseort: Stockholm
Destination: Bangkok
Enkelresa eller Tur&retur: enkel
Antal poäng (per person): 52.500 miles
Skatter&avgifter (per person): ca 22 EUR + Quick issue fee 75 USD
När: juli 2015
Bokad: juli 2015


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

I Singapore har jag fått ca 22 timmars layover. Vi får se om @staff och @m10 är i Singapore när jag besöker dit. :)

Enligt kundtjänsten skulle routingen Stockholm-(QR)-Doha-(QR)-Singapore-(MH)-Kuala Lumpur-(MH)-Bangkok också vara en giltig routing, men inte Stockholm-(QR)-Doha-(QR)-Singapore-(CX)-Bangkok-(MH)-Kuala Lumpur.
Posta din lyckad bokning av bonusresor här 2015 | Sida 36 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

Murre

Medlem
Är i BKK mellan den 12/9 till 14/9 samt 21/9 till 24/9 kul om det kunde bli någon träff där förslagsvis på Conrad eller annat lämpligt ställe.
 
Toppen