Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

rogeks

Medlem
Fick uppgradering på Radisson hotel Largo i Washington DC. Först när vi kom dit (runt kl 11.30 på fm ) sa damen i receptionen att det inte fanns några rum tillgängliga utan incheckning var först kl 15. Men efter att hon upptäckt att jag var Club Carlson Guld fanns det rum inkl uppgradering. Dessutom fick vi frukost tillagd på köpet och som kronan på verket, en vinflaska och ostbricka på rummet när vi kom tillbaka till rummet på kvällen. Det kan man kalla bra service :)
 
Fick uppgradering till Business rum på Radisson i Malmö igår. Det låg även en personlig välkomsthälsning och en ask karameller på sängen.
 

bnr

Medlem
2015-03-27-> 2015-03-29
Radisson Blu Uppsala
Uppgraderad från Standard (RSGP1P1 - 2for1) till Superior på sjätte våningen. Välkomsthälsning samt någon belgisk choklad och en Loka.
Är CCG.
 

Joakim P N

Medlem
CCG. Uppgraderad från Standard till Business på Radisson Blu Malmö. Två flaskor Loka och fyra praliner i en cellofanpåse lämnades utanför dörren halvvägs in i min vistelse. Otroligt trevlig personal i receptionen på detta hotell.
 

Jonas C

Medlem
Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm. Bokat twin room och fick ingen uppgradering till Business Class. Rummet i sig var väldigt litet, så litet att man knappt ens kunde ställa fram en resväska utan att det blev helt trångt. Likaså kändes det lite som att bo ombord på en finlandsfärja. Fick inte heller någon frukost som CCG, vilket man tycker att de kunde bjuda på. Det enda positiva var sängarna som var väldigt sköna, men för framtida vistelser bor jag nog på Waterfront, där man åtminstone får ett större rum och fin utsikt med bättre privacy.
 

Joakim P N

Medlem
Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm. Bokat twin room och fick ingen uppgradering till Business Class. Rummet i sig var väldigt litet, så litet att man knappt ens kunde ställa fram en resväska utan att det blev helt trångt. Likaså kändes det lite som att bo ombord på en finlandsfärja. Fick inte heller någon frukost som CCG, vilket man tycker att de kunde bjuda på. Det enda positiva var sängarna som var väldigt sköna, men för framtida vistelser bor jag nog på Waterfront, där man åtminstone får ett större rum och fin utsikt med bättre privacy.
Ingår inte frukost alltid på svenska hotell?
 

Joakim P N

Medlem
CCG. Uppgraderad från standardrum till businessrum med tillhörande frukost på Radisson Blu Hotel Dublin. Detta dessutom på en 4 för 2 bokning. Känner mig mycket nöjd
 
Toppen