Senaste nytt

Le Royal Meridien Hamburg - Fransk lyx mitt i Hamburg

rvarttinen

Medlem
Ett trevligt, modernt och centralt beläget hotell. Det passar både affärsresenären, med tanke på de faciliteter som fanns på t.ex. rummet och dess centrala läge. Men även för en privat resa passar detta hotell utmärkt, också det med tanke på läget, tillgången till SPA:t och poolen. Priset kan kanske anses lite högt för en privatbudget,…
 

Jacob

Medlem
Tack för bra recension med mycket snygga bilder!

Sitter faktiskt själv och letar hotell för Hamburg för en resa ganska snart och tänkte ta med detta som alternativ till vår resebokare. Ser väldigt fräscht ut!
 

SNIFF

Medlem
Schysst, kul läsning!

Valde borde det då jag inte har SPG-status, så mitt val föll på Sofitel Alter Wall Hamburg. Jag har börjat skriva en recension på det men inte haft tid att lägga in den ännu.
 

Fredrik

Medlem
Ser rätt bra ut. Vad gäller priserna i Hamburg varierar de kraftigt beroende på om det är mässa eller inte. Som flexibel privatresenär lönar det sig att kolla kalendern för mässan innan man bokar.
 

Jacob

Medlem
Nu är även jag inbokad på detta hotell. Ska bli kul att testa då det ser väldigt nice ut.

Tyvärr "mässpris" dock då jag inte har någon flexibilitet på datum, men låg ändå OK i pris jämfört med några av alternativen.
 
Toppen