Senaste nytt

Inofficiell BC-middag i Stockholm, fredag 17 april, innan dagsresan till London LHR

bnr

Medlem
Hej på er!

Tänkte att det vore kul att ses, äta och dricka gott tillsammans innan lördagens resa till London LHR och GF :)
Har rätt bra kontakt med de som äger stället så jag ska försöka förhandla fram något bra (prismässigt) när jag fått ett hum om hur många vi blir. Vi kan vara upp till tio personer och beställa från vanliga menyn; över tio personer så gäller reducerad meny, viss "alignment" oss emellan kan alltså behövas.

En riktigt trevlig och välkomnande restaurang som har shapeat upp sin mat en del på senare tid.

Datum: Fredag den 17 april 2015, kl. 19.30
Plats: Restaurang Storstad, Odengatan 41, 113 51 STOCKHOLM - Webbsida

Pingar de jag känner/har träffat/som är i sällskap av någon som jag känner/har träffat, men alla på BC är naturligtvis välkomna.
Vänligen skriv antingen "kommer" eller "kanske" i tråden. Uppdaterar detta inlägg när jag har fått deadline för bokning och pingar samtidigt de som skrivit "kanske".
@011430121
@agehall
@Bryant
@Christian R
@doc
@fcx
@Gustav R
@IPC_Mataveri
@NotRyan
@simon_says91
@Susanne
@Tommy

Kommer:
bnr
Christian R
Gustav R
Gustav Jonsson
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: fcx

Bryant

Medlem
Kul initiativ, men för min del blir det svårt att sälja in detta :). Vi får ses i loungen.
 

fcx

Medlem
Rolig idé. Tyvärr åker jag ut till LHR redan på fredag kväll, så det här blir svårt att klämma in :(
 
@Gustav R og jeg bliver desværre nødt til at springe fra da vi først ankommer til Stockholm kl. 20:05 fredag aften... Hvad man ikke gør for at holde liv i guldkortene :rolleyes:
 

bnr

Medlem
@Christian R - Inga problem, vi kan skjuta lite på tiden. Verkar inte som att det blir så mycket uppslutning från resterande dock. :(
Landar ni ARN 20:05?
 

agehall

Medlem
Det här kommer tyvärr inte att funka för min del. Jag är ute hos kund och lär inte vara hemma förens 19ish. Då lär jag inte vara så sugen på att spendera kvällen ute och hela lördagen borta...
 
Toppen