Senaste nytt

15% rabatt på Radisson i Shanghai

Glenn E

Medlem
De drar väl av 15 % på hotell räkningen för rummet och mat när du betalar hotell räkningen med Amex.
 

Glenn E

Medlem
Om du följer länken finns en länk till ett värde bevis som man kan skriva ut.
Det står att rabatten är på best availible rate och att man måste boka via telefon.:eek:
 

telelina

Medlem
Om du ska bo på Radisson kolla om det finns 4for2 eller 2for1 tillgängligt, så får du halva priset om du är CCG. :)
 

MartinH

Medlem
Om du följer länken finns en länk till ett värde bevis som man kan skriva ut.
Det står att rabatten är på best availible rate och att man måste boka via telefon.:eek:
Tar med en utskrift på vouchern och testar att visa vid utcheckning. Har inte allt för stora förhoppningar att det kommer funka ;)

Om du ska bo på Radisson kolla om det finns 4for2 eller 2for1 tillgängligt, så får du halva priset om du är CCG. :)
Dom ratesen var inte tillgängliga. Bokade 2 bedroom suite för 4500 CNY för 3 av nätterna, tyckte det var ett ok pris! Som CCG blir vi uppgraderade från billigast rum till deluxe suite den 4e natten.
 
M

Monkey_Class

Guest
Vill bara korrigera tiden... Maglev tar 7 minuter :) från Pudong.
Åker ni taxi så se upp. Många chaufförer är så trötta att de är fullkomligt trafikfarliga. Långa sträckan till/från Pudong är sövande för dessa trötta. Det har nu hänt fem (5) gånger att jag åkt med trött chaufför varav tre (3) har de verkligen somnat.
Det är därför jag röker i taxin. Om jag får så är rutan nere och de håller sig vakna. Om jag inte får så håller de sig vakna för att de är sura :)
 
Toppen