Senaste nytt

Mumbai Chhatrapati Shivaji International EBG lounge access?

MrMadsen

Medlem
Sitter och ska dra till flygplatsen om några timmar, men tänkte dra tidigare och hänga lounge. Fattar det dock som att där inte finns någon lounge för mig som är EBG (med vanlig economy)?

Detta kan väll inte stämma? :-/
 

Chrille

Medlem
Enligt Star Alliance Lounge Finder finns det en Air India Executive Lounge i terminal 1A och en GVK contract lounge i terminal 2. Dessa borde gå som *G-lounger förutsatt att du ska resa med en Star avgång?
 

MrMadsen

Medlem
Då håller vi tummarna! Jag rapporterar tillbaks när jag kommer dit. Flyger med Swiss, som är med i Star Alliance.
 

fcx

Medlem
Swiss hälsar:

Skärmklipp.PNG
 

MrMadsen

Medlem
Update.

Sitter lite halvrund under fötterna nu på GVK lounge. EBG ger dig, +1 gäst, access. Står man med två polare som klunsar om invite'n vid business checkin, så kan man få med +2 istället.

GVK lounge'n är en av de bättre jag varit på, om inte den bästa hittills. God mat, service som om att man satt på en fancy restaurang, och goda drinkar. Nästa lite synd att man aldrig kommer åka till Mumbai igen. Mumbai är ett j**la skithål.
 
Last edited:

fcx

Medlem
Sitter lite halvrund under fötterna nu på GVK lounge. EBG ger dig, +1 gäst, access. Står man med två polare som klunsar om invite'n vid business checkin, så kan man få med +2 istället.

Den där metoden har jag aldrig provat, skönt kreativ :D

GVK lounge'n är en av de bättre jag varit på, om inte den bästa hittills. God man, service som om att man satt på en fancy restaurang, och goda drinkar. Nästa lite synd att man aldrig kommer åka till Mumbai igen. Mumbai är ett j**la skithål.

Ungefär som Istanbul då. Det bästa med stan är att åka därifrån :)
 

El0

Medlem
Update.

Sitter lite halvrund under fötterna nu på GVK lounge. EBG ger dig, +1 gäst, access. Står man med två polare som klunsar om invite'n vid business checkin, så kan man få med +2 istället.

Haha, vilket supertips!
Ska provas! tack :)

Härligt att det löste sig!
 

JacobGBG

Medlem
Upplivar denna tråd då jag ska till Mumbai i slutet av April. Enligt *A Lounge Finder (som får erkännas är väldigt otydlig) finns inga *A Gold lounger i Mumbai längre endast efter specifika bolag. Någon som har lyckats spräcka Indiens flygbubbla för att ha kunna bekräfta detta?
 

Senator

Moderator
Upplivar denna tråd då jag ska till Mumbai i slutet av April. Enligt *A Lounge Finder (som får erkännas är väldigt otydlig) finns inga *A Gold lounger i Mumbai längre endast efter specifika bolag. Någon som har lyckats spräcka Indiens flygbubbla för att ha kunna bekräfta detta?

Vilket flygbolag skall du resa med?
 
Toppen