Senaste nytt

[First class] Moskva-Los Angeles T/R, Emirates, 30.000 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
[First class] Moskva-Los Angeles T/R, Emirates, 30.000 SEK inkl. skatter

MOW-LAX T/R
Flygbolag: EK (Emirates)
Kabinklass: First
Bokningsklass: A
Fare basis: AE1MPRU1
Pris: 3.300 EUR + skatter ca 62 EUR, totalt ca 30.000 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: 3 dagar / 30 dagar
Köp senast: 2012-FEB-29
Gäller för utresa: mellan 2012-JAN-27 och 2012-OCT-18
Blackout datum:
2012:
mellan FEB-22 och FEB-23
mellan MAR-02 och MAR-03
mellan MAR-07 och MAR-09
mellan MAR-15 och MAR-24
mellan APR-20 och MAY-12​
Stopover: 1 fri stopover i Dubai vid hemressan
Återbetalning: Ja, 150 EUR
Ändring: Ja, 75 EUR per gång
Routing: Moskva-(EK)-Dubai-(EK)-Los Angeles

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

BusinessClass.se har testat Emirates First class (Suite)
Läs Jacobs artikel om Emirates First class här.
Det lyxigaste flygindustrin kan erbjuda? En test av Emirates Första Klass svit
 
Last edited:

A380*G

Medlem
Gäller för utresa: mellan 2012-JAN-27 och 2012-OCT-18
Gäller för hemresa: senast 2012-JUN-30

Om man åker ut i oktober, kommer man inte hem då?
 

Ghostman

Ny medlem
Är det verkligen möjligt!! Bokar man på deras hemsida då bara? eller måste man ha 10 stycken super konstiga bokningsprogram för att komma fram =)
 

Dr. Miles

Expert
Är det verkligen möjligt!! Bokar man på deras hemsida då bara? eller måste man ha 10 stycken super konstiga bokningsprogram för att komma fram =)

Det går att boka via Emirates webbsida. Välj Ryssland.

screenshot_20120220_1.jpg

134.483 RUB inkl. skatter och det är ca 29.400 SEK.

Observera att Emirates flyg avgår from Moskva Domodedovo(DME).
SAS och Aeroflot flyg från Stockholm landar Moskva Sheremetyevo(SVO)
 

Alf

Medlem
Jag vet inte om detta borde vara en ny tråd men jag var inne och kollade på Emirates ryska hemsida och hittade då bra pris i First från Moskva till BKK för RUB 101 550 vilket är ca 22 000 SKR. Detta är ung motsvarande pris vad det kostade från ATH. Tyvärr fick man ingen sträcka med A380 om man inte flög via HKG och tog den korta turen med A380 från HKG till BKK. Detta till ovanstående kostnad. Ett bra alternativ, enklare att ta sig till Moskva än Aten, bortsett från visumdelen.
 

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte om detta borde vara en ny tråd men jag var inne och kollade på Emirates ryska hemsida och hittade då bra pris i First från Moskva till BKK för RUB 101 550 vilket är ca 22 000 SKR. Detta är ung motsvarande pris vad det kostade från ATH. Tyvärr fick man ingen sträcka med A380 om man inte flög via HKG och tog den korta turen med A380 från HKG till BKK. Detta till ovanstående kostnad. Ett bra alternativ, enklare att ta sig till Moskva än Aten, bortsett från visumdelen.

Ja, jag tror att jag skrev det i någonstans i cyberrymden om det priset. Frågan är var jag kan hitta den...
 

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte om detta borde vara en ny tråd men jag var inne och kollade på Emirates ryska hemsida och hittade då bra pris i First från Moskva till BKK för RUB 101 550 vilket är ca 22 000 SKR. Detta är ung motsvarande pris vad det kostade från ATH. Tyvärr fick man ingen sträcka med A380 om man inte flög via HKG och tog den korta turen med A380 från HKG till BKK. Detta till ovanstående kostnad. Ett bra alternativ, enklare att ta sig till Moskva än Aten, bortsett från visumdelen.

Det fanns kvar som opublicerad mall och nu har jag publicerat den.
Tack för påminnelsen, Alf!
http://www.businessclass.se/deals/3...irates-23-000-sek-inkl-skatter.html#post33382
 
Toppen