Senaste nytt

Har SAS ändrat sin webbsida?

Ubbe

Medlem
Är hemsidan ändrad utifrån de önskemål som framförts här på siten eller minns jag fel?
logga in på http://www.sas.se/eurobonus/ så står namn och aktuell poäng direkt utan att man behöver leta fram mina sidor osv.
+1 till SAS-IT för detta. :)
 

Ubbe

Medlem
testa igen. Gå till www.sas.se och logga in. sen klicka på länken Eurorobonus till vänster på sidan och vad kommer upp?

Fungerar för mig så du gör något fel alternativt står du på någon spärrlista hos SAS :cool:
 

MarcusC

Medlem
Det verkar vara någon hybrid just nu på SAS.se eller.....Men jag måste fortfarande klicka på mina eurobonus sidor för att se poängsaldo etc?!
 

Homer

Medlem
testa igen. Gå till www.sas.se och logga in. sen klicka på länken Eurorobonus till vänster på sidan och vad kommer upp?

Fungerar för mig så du gör något fel alternativt står du på någon spärrlista hos SAS :cool:


jamen det kommer ju inte upp direkt efter man loggat in, och det som oftast är mest intressant,
senaste transaktioner, krävs det ju fortfarande en massa klickande för att se.
 

erc

Medlem
jamen det kommer ju inte upp direkt efter man loggat in, och det som oftast är mest intressant,
senaste transaktioner, krävs det ju fortfarande en massa klickande för att se.

Det verkar som om vi alla valt olika sätt att navigera på sas.se och tillhörande eurobonussidor.

Jag brukar logga in på startsidan (www.sas.se), klicka på Mina Sidor och sedan klicka på Mina Eurobonus-sidor. Får det till två klick efter inloggning.
 

Homer

Medlem
Det verkar som om vi alla valt olika sätt att navigera på sas.se och tillhörande eurobonussidor.

Jag brukar logga in på startsidan (www.sas.se), klicka på Mina Sidor och sedan klicka på Mina Eurobonus-sidor. Får det till två klick efter inloggning.

just så gör jag också, och det är 2 klick för mycket, anledningen till att man loggar in är ju just den att man vill se saldo och transaktioner
 

erc

Medlem
Beredd att hålla med dig. Gissar att jag inte är ensam om att ständigt mötas av felmeddelanden vid inlogging?
 

Ubbe

Medlem
Jag har aldrig fått felmeddelande vid inloggning och jag är inner ca 2ggr/dag. Firefox 11. Lägger du upp din transaktionssida som länk kommer du väl dit direkt eller?? har inte testat själv eftersom det inte känts viktigt..
 
Toppen