Senaste nytt

Hjälp att gästa till Arlanda lounge 20/2

famhanssons

Medlem
Hej alla vänner!
Flyger imorgon från ARN med familen + 1 kompis till mina 2 barn. Finns en risk att jag inte kan få med kompisen in i EBG loungen.

Är det någon som är där vid 15,00 tiden och kan ge en hjälpande hand?
 

Jonas C

Medlem
Hej alla vänner!
Flyger imorgon från ARN med familen + 1 kompis till mina 2 barn. Finns en risk att jag inte kan få med kompisen in i EBG loungen.

Är det någon som är där vid 15,00 tiden och kan ge en hjälpande hand?
Hmm kan du inte bara säga att kompisen är ett av dina barn. Bör väl inte vara så svårt ;)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kör med öppna kort, dom är väl inte djävulen i receptionen ;) Tror det ska gå bra.

Om det mot all förmodan går åt pipan, haffa någon ensam resenär som kommer.
 

fcx

Medlem
Lördag 1500 måste väl vara bland de lugnaste tiderna på Arlanda. Ett brett leende i receptionen borde räcka.
 

Svante

Medlem
Du kan ju vara lite ödmjuk själv och be om att få ta in dem i Bussiness-loungen och inte in i guld. Så gjorde jag i julas och det gick bra.
 

FF#1

Medlem
Har försökt det där en gång och gör inte om det. Jag frågade vänligt mannen bakom mig i kön - det var en riktig surgubbe som högt och tydligt deklarerade att han inte hjälper in nån okänd av princip.
Bara att göra om det, låt inte surgubbar/tanter ta över! De flesta är ju ändå trevliga hjälpsamma solidariska medmänniskor, inte egotrippade sur-k*kar!
 
Toppen