Senaste nytt

Qantas inför dresscode i sina lounger

Jag satt i first from Sydnay här om dagen bredvid en ganska känd person som hade flipflops, shorts och t-tröja. Skulle han bli portat frå loungen?, I think not.

Detta kommer innebära enorma problem för företaget att efterleva och personerna i fråga kommer ju stoppas från något de faktiskt köpt access till.
 

Storsteffe

Medlem
Utvecklar det hela med att shorts i F inte stör medpassagerare på samma vis som i eco där risken för närkontakt är överhängande och då känns det inte helt bekvämt. Oavsett bör hel och ren vara ett krav överallt.
 

wheaa

Medlem
ett par sjyssta shorts är bra mycket snyggare än ett par pyjamasbrallor, då kan man lika gärna köra mjukisbyxor. Jag har förresten köpte ett par riktigt sjyssta mjukisshorts, dom blir det nog nästa resa :D
 

sweflyer

Medlem
Jag tycker nog att det är bra att det tightas till lite. Många lounger inom Priority Pass har regler skrivna om klädkod, men i princip kommer folk in och ser ut som att de kommit direkt från en dag på stranden. Jag tycker nog att det höjer upplevelsen om folk är något mer välvårdade
 

nilsson

Medlem
Jag satt i first from Sydnay här om dagen bredvid en ganska känd person som hade flipflops, shorts och t-tröja. Skulle han bli portat frå loungen?, I think not.

Detta kommer innebära enorma problem för företaget att efterleva och personerna i fråga kommer ju stoppas från något de faktiskt köpt access till.

Regler de inför själva kan de ju bortse ifrån när de vill.
 
Toppen