Senaste nytt

Manila International Airport - Fast Track Terminal 3?

LarsCph

Medlem
Er der nogen som har været forbi for nylig og som kan sige om der er en (velfungerende) fast track security mv i terminal tre i Manila Airport? Jeg flyver til Dubai i aften med Emirates på businessclass og det var mest et spørgsmål om at regne ud hvor mange timer i forvejen jeg skal regne med at checke ind :)
 

LarsCph

Medlem
Nå nu har jeg svaret. Der er ingen fast track (udover separat checkin). Men der var til gengæld NUL kø i emigration og security så det var ret lige meget.
 

LarsCph

Medlem
Til gengæld får ens boardingpass flere stempler end passet! :) Bemærk jeg også afslører det hemmelig password til wifi i Pacific Club Lounge :) Dén er til gengæld ret kedelig og temmelig crowded - men her er dog mad og lidt at drikke. Resten af lufthavnen ligner en byggeplads!?

Boardingkort.jpg
 

Ricci

Medlem
Terminal 3 har varit en byggplats i många år pga fuskbygge/dåliga betalare etc...
Jag hoppas att få testa utrikesdelen i T3 nu i april.
 

Revisorn

Ny medlem
Terminal 3 har varit en byggplats i många år pga fuskbygge/dåliga betalare etc...
Jag hoppas att få testa utrikesdelen i T3 nu i april.

Alltid en fröjd att flyga från/till Terminal 3 jämfört med 1:an. Lugnt och fräscht. Mindre problem med att ta en taxi. Sist fungerade inte aircondition på Terminal 1 vilket blev hett med en utetemperatur på 30+...
 

Johan_G

Medlem
Var det inte någon här som hade bråttom genom immigration på MNL och testade någon sorts "VIP arrival service" som senare visade sig vara mer av en "RIP-off arrival service"? Minnet sviktar lite men jag har för mig att jag har läst om det här på BC någonstans.
 

LarsCph

Medlem
Åh - glæder mig til næste gang så... Der flyver jeg med Qatar som så vidt jeg kan se flyver fra T1.

Ved arrival var der faktisk separat business-class kø i immigration - det fungerede helt OK. Der var også en skranke til ældre/handicappede hvor også familier med små børn blev sendt hen.
 

Glenn E

Medlem
Var det inte någon här som hade bråttom genom immigration på MNL och testade någon sorts "VIP arrival service" som senare visade sig vara mer av en "RIP-off arrival service"? Minnet sviktar lite men jag har för mig att jag har läst om det här på BC någonstans.
Jo det var jag som hade den och det var dyrt och sparade ingen tid för mig för det var ingen kö i immigrationen.
Som jag skrev då erbjöd jag taxichaffisen 500 peso om han tog mig från terminal 1 till terminal 3 på 40 minuter tror jag det var och han körde mot trafiken genom taxiparkeringen och ut på andra sidan så att köerna kunde undvikas och han klarade det på 20 minuter om jag inte minns fel.:)
 
Toppen