Senaste nytt

Stora tråden om passtämplar

Kul tråd! Jag brukar alltid be om att få stämplar i passet om de är snåla och inte vill stämpla. Kanske ska försöka mig på att charma en svensk passpolis så jag kan få en svensk stämpel också!
 

thsred

Medlem
Om vi diskuterar etiopiskt lim så kan vi även diskutera bhutanesisk stavning i visum. Tror inte riktigt att vi hade gods som bara fick komma in en gång i landet...
20150128_213932.jpg
 

fcx

Medlem
Ad fundering 2 - USAs innreisestempel er tragisk og gørrkjedelig. I passet mitt er det attpåtil utrolig dårlig stemplet, så med tanke på hvor strengt det i grunn er å reise inn i USA så synes jeg stempelet i passet mitt var ekstremt UNDERWHELMING for å si det mildt.... :p

i förra passet hade jag en USA-stämpel med så dåligt tryck att utresedatumet var ifyllt för hand...
 

thsred

Medlem
Ad fundering 2 - USAs innreisestempel er tragisk og gørrkjedelig. I passet mitt er det attpåtil utrolig dårlig stemplet, så med tanke på hvor strengt det i grunn er å reise inn i USA så synes jeg stempelet i passet mitt var ekstremt UNDERWHELMING for å si det mildt.... :p

USA kanske har informationen i datorer. Nu (eller sedan ett tag i alla fall) går det ju dessutom att kontrollera denna information på nätet på DHS:s I94-sida... Department of Homeland Security Consent
 
Toppen