Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Best Western?

KNA

Medlem
Brukar få ett mail några dagar efter att ha checkat ut från Best Western hotell , man får 250 poäng om man svarar på frågorna
 

LinuxSam

Medlem
bord.jpg
rum.jpg
rum.jpg
bardum.jpg
Uppgraderad från billigaste standardrum till svit på Hotell Savoy i Luleå. En presentpåse med choklad / cognac praliner. 100kr voucher i restaurangen. Sitter nu på Bishop's Arms men när jag kommer tillbaka ska jag prova bastun på rummet. Och imorgon innan utcheckning ska jag testa badkaret.

Best Western Reward Diamond ( matchat mot ett CCG)
 
Last edited:

Munhen

Ny medlem
Efter statusmatch mot scandic top floor så bor jag min första natt på best western.
Det blev Sundsvall, uppgraderad till svit plus en tia lott och den obligatoriska reward-checken.
Inget dumt val när det blev vinst på lotten också, endast 20kr men det gjorde hotellupplevelsen roligare.
Måste erkänna att det är lite svårt att bo på andra hotell än det man är van, kanske speciellt bw som inte har en röd tråd genom rummen.
Lite som att scandic skulle vara en iPhone och bw en samsung, iPhone är trygghet för mig.
 

jerixon

Medlem
Blev uppgraderad 2ggr på Best Western Arlandastad Hotellby förra veckan.
Hade bokat billigaste rum och fick riktigt bra service samt uppgradering.
// Johan
 

KNA

Medlem
Uppgraderad på BW Malmö Arena Hotell som öppnade i söndags fick ett Standard Plus ( 3 kvadratmeter större än standardrummet ) på våning 14

Mellan den 15/3 till den 22/3 kan ni boka dubbelrum för endast SEK 600 på
BEST WESTERN Malmö Arena Hotel - Rum Screenshot_2015-03-17-07-50-37~2.jpg
Utsikt mot Öresundsbron
 

jerixon

Medlem
Blev uppgraderad 2 nätter i helgen i Malmö. Best Western Royal fick jag ett nyrenoverat dubbelrum istället för enkelrum.
Checkarna funkade fint och de lät mig handla för dem i shoppen istället då de ej har restaurang på plats.
 

Tonton

Medlem
Min far, som är diamondmedlem, blir uppgraderad 9/10 gånger på Best Western Plus i Bromma. Där verkar uppgradering funkar bra iaf.
 

Foffer

Medlem
Jag har väl 50% upgrade rate i Sverige men 100% i USA. Är Diamond men det får man knappt något för i Sverige känns det som...
 
Toppen