Senaste nytt

Et første kig på Erik Viking og SAS nye langrutekabine

Glenn E

Medlem
Ok då blir alla säten ungefär lika bra?
På Swiss finns det ju några säten som är betydligt bättre än andra och några som är betydligt sämre.
Det är lätt att bli besviken om man får ett dåligt säte på Swiss.
 
image.jpg
Vad sa du sa du? ;)
 
Sædekonstruktionen gør at man skulle have enten "trepunktsbælte" eller "bælte med airbag". Her valgte man så trepunktsbælte, hvilket IMO er et godt valg. Bæltet med Airbag fungerer rigtigt godt når sædet er MEGET bredt - Singapore Airlines anvender det blandt andet i deres SpaceBeds i Business Class. Trepunktsbæltet skal kun anvendes under start og landing og jeg er overbevist om at det er den løsning der genere mindst samtidigt med at man overholder alle sikkerhedskrav.

Har prøvet trepunktsbæltet på OZ's business class og man føler sig lettere fixeret, men som du siger, så er det jo kun til start og landing heldigvis
 
A

Aurora

Guest
Har prøvet trepunktsbæltet på OZ's business class og man føler sig lettere fixeret, men som du siger, så er det jo kun til start og landing heldigvis

Godt man er forskjellig, trepunktsbelte vil nok få meg til å føle meg ekstra komfortabel ombord! :) Føler meg aller mest komfortabel de gangene jeg har testa 5-punkts-selen i cockpit. Når det begynner å riste er det herlig å stramme alt helt inn og føle deg "i ett med flyet". Baki kabinen føles magebeltet svært pinglete.

Bare for å gi et annet bilde av det, hehe :)
 
19 mars går den på SK945 ARN-ORD. Själv har jag en bokning OSL-CPH-ORD med LN-RKP den dagen... :oops::eek:
Tänker att jag åker ut till OSL ganska tidigt för att försöka charma personen i incheckning och fråga snällt om att få åka via ARN istället.
 
A

Aurora

Guest
@Rami @englundjesper - som vi så fra artikkelen på bc.se, fra besøket i Zurich, så er inte economystolene på plass enda. Ergo ville jeg tatt det som ligger i expertflyer og ellers med en klype salt :)
 
Toppen