Senaste nytt

Air Berlin Stockholm-Berlin - Sweet or salty

Jacob

Medlem
Fräscht flygplan och acceptabel service för en flygning på 75 minuter. Bra förmåner för statuspassagerare med möjlighet att ta med två handbagage och förboka sittplats på första raden. Upplevelsen på Tegel kan variera från mycket smidig till hemsk, beroende på var flyget parkerar
 

Concorde

Founding Member
Tror inte man ska förvänta sig något extra som Sapphire. Har rest AB regelbundet som Emerald och det är inget extra då heller.
Gillar AB. Dom levererar faktiskt det dom säljer. Från A till B utan extravaganser.
 

NyfikenGrau

Medlem
Min standardsträcka, kul!
Det enda jag har att tillägga är att jag fått seatblock på alla resor med AB hittills, men jag reser nästan aldrig i rusningstrafik. Vet inte heller om det gäller alla OW Sapphire eller bara just AB topbonus gold.

Tilltugget har försämrats lite dock, från riktig macka för ett par år sedan till snacks som t.ex. chips idag.
 

Jacob

Medlem
Tror inte man ska förvänta sig något extra som Sapphire. Har rest AB regelbundet som Emerald och det är inget extra då heller.
Gillar AB. Dom levererar faktiskt det dom säljer. Från A till B utan extravaganser.
Det gör jag inte heller, mest en punkt som alltid är med i alla tester där det är relevant att nämna något om status. Inte långt kvar till Emerald nu, vi får se om det gör någon skillnad. Annars tycker jag de sköter sig bra, ganska konsekventa och man får i stort det man betalar för.
 
Toppen