Bryant läs allt en gång till så du ser vad som är konstigt
Du vill ha ersättning för en väska som är borta, där alla dina vinterkläder ligger. Två av tre är hittade och de har åkt med ett annat flyg än dig och finns i sthlm.
Läst men inte hittat något konstigt, förutom att det är jäkligt trist att bli av med en väska
2 väskor av 3 har gått iväg med KLM 20:30 sägs det mitt flyg gick 20:25 med TAP. De har haft 16 timmar på sig att lasta rätt, hur klantiga kan det vara?
Om detta nu stämmer kan jag även reklamera detta hos KLM om de slarvat?
Ändrar detta ersättning på något vis mot om det bara var borta på flygplatsen?
Om nu väskan som det står kommit fram kl 16 på ARN fredag är det ens rimligt att de på snart 48 timmar inte ens hört av sig alls om utkörning?
Känns bra märkligt... Utmärkta beskrivningar, bagagetag , namnskylt och allt
Önskar input
Som någon annan skrev, kanske inte fanns plats ombord på TAP så man flög väskorna KLM istället och KLM har haft bättre anknytningar till Stockholm så de kom dit före du var hemma.
Nej det är itne kosntigt att väskorna har kommit fram utan att någon hört av sig. Har inte personligen varit med om det men känner till ett fall med en person som var i Sthlm några dagar och bagaget "försvann", efter 2-3 dygn lyckades man köra ut det och det visade sig att det varit på ARN hela tiden fast de i telefon sa att det var på AMS. Beroende på hur mycket bagage de måste hantera kan det ta tid innan man blir kontaktad angående sin väska. Att det är helt värdelöst att den bara är på ARN utan att någon hör av sig håller nog alla med om, men direkt ovanligt är det inte.