Senaste nytt

Mellandagsrea på Emirates - Hello 2015

Jacob

Medlem
Vet inte om detta postats redan, men såg precis detta.

Emirates lanserar nu en global kampanj, ”Hello 2015”, med specialpriser på resor till städer runt om i världen i både Business- och Ekonomiklass. Resorna måste bokas mellan den 26 december och den 16 januari, och göras mellan 6 januari och 30 november.

Biljetter i Businessklass från Stockholm erbjuds nu från 14 150 kr till Dubai, 18 275 kr till Bangkok, 18 430 kr till Malé respektive Colombo, och 19 090 kr till Kapstaden. Biljetter i Ekonomiklass från Stockholm finns från 3 650 kr till Dubai, 4 440 kr Bangkok, 5 690 kr till Malé, 4 790 kr till Colombo och 5 800 kr till Kapstaden. Alla priser är inklusive skatt*.
 

nota bene

Medlem
Det är väl typ 20% rabatt mot ordinarie pris - men det är ju alltid något bolag som har rea! Går ju att få BKK nedemot 12-14K ibland. Dubai 10-15k går att hitta med flera bolag under kampanjer.
 

Aerophobia

Medlem
Det är väl typ 20% rabatt mot ordinarie pris - men det är ju alltid något bolag som har rea! Går ju att få BKK nedemot 12-14K ibland. Dubai 10-15k går att hitta med flera bolag under kampanjer.

Jag vill hävda att det typ alltid (inte under peak season) går att få BKK i C för runt 14K och ibland ner mot 11K. Det är kanske min bortskämdhet som gör att jag inte hurrar över Emirates priser.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Emirates priser ligger normalt lite högre än andra bolag. Normalpriset till Dubai brukar ligga på 17K T&R i business class (35K i First class). Då ingår iof carservice till och från flygplatsen. Men som sagt inga jättebra priser overall men bra för att vara Emirates!
 
Toppen