Senaste nytt

Kommande inofficiella BC.se-träffar utomlands

agehall

Medlem
Ja, när du vet att du kommer att vara någonstans ett visst datum (eller flera), så är tanken att du kan föreslå en träff där i den här tråden. Det skadat ju inte om du först kollar lite i tråden med kommande resor och ser ifall någon är i närheten, annars blir väl det här bara en kopia av den tråden och det var inte tanken.
 

jsn

Medlem
Jag kommer flyga ner till GVA över dagen för att gå på bilmässan, och kommer då ha viss tid i Senatorloungen innan jag åker hem igen. Om någon annan har samma planer så kan vi ha en miniträff i senatorloungen :) Jag flyger
ARN GVA SK2615 9.15-12.00
GVA CPH SK618 20.10-22.10
CPH ARN SK1428 22.45-23.55
 

nota bene

Medlem
Jag är i NYC 8-12:e om någon är i närheten. Har en del jobb och representation inplanerad, men har säkert tid för en öl eller lunch/middag någon gång.
 

NyfikenGrau

Medlem
Minns att Berlin nämndes också, särskilt i samband med en ölfestival. Har rätt bra koll på Berlin, mindre bra på festivalen dock :)

Utan att ha kollat upp närmare kan jag tänka mig att det här vore ett passande ställe, om vi inte blir jättemånga;

EntrecoteC´est bon C´est bon!

God mat, bra läge, trevlig personal osv.

Nu på vintern är dock vädret kanondepressivt i Berlin (femtielva nyanser av grått) så gärna den varma årstiden ;)
 
Toppen