Senaste nytt

Stockholm (Norden) - Salt lake city november 2015

robfro

Medlem
Hej på er! Nu ska jag göra ett försök här och se om man kan hitta något. De billigaste jag hittat på Google flights i business ligger kring 25 000 SEK. Det kanske är i de prisnivåerna det alltid ligger? Nåväl, finnes tid för er får ni jättegärna titta lite snabbt om det finns bättre. Har dock sett trådar här med olika längre flygningar där budgeten varit 10 000 - 15 000 SEK. Så vi testar såhär.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda (finns deals från Norden går detta också, eller europeiska länder som är billigt att flyga till).
  2. Var är din destination? Salt Lake City
  3. När vill/behöver du resa ut? 2 november +- 1 dag. (Jag måste vara på en konferens 4-7 nov).
  4. När vill/behöver du komma hem? Jag är klar där 7 nov, men kan mycket väl tänka mig en lång hemresa (jobbar ej efterföljande vecka). Helst undviker jag många hotellnätter extra, men kan gärna vara på flygplatser.
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance (salt lake city verkar dock vara en viktig hub för Delta, så kanske Skyteam är det man ska åka med?)
  9. Vad är din budget? (per person) max 15 000 SEK
  10. Vad är det viktigaste för dig? Upplevelse ombord.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Egentligen inte, men finns någon prisvärd routing så går det bra, fast som jag skrev ovan, helst inte behöva lägga ut för hotellnätter etc.
Tack på förhand för att ni tar er tid!
 

gdaily

Medlem
Spontant känns det, om du vill få in poängen till Star Alliance, att vi hittar lämplig flight i "närheten", och att du sedan tar sista benet med Delta. Skyteam är ju inte något som de flesta av oss föredrar...
 
Toppen