Senaste nytt

Parkering på Arlanda flygplats

011430121

Medlem
Har haft problem vid infart och utfart vid flera tillfällen, senast igår vid infarten, får se hur det går ikväll när jag skall köra ut, när man har kontaktat vakten så har allt lösts omgående.
 

ToElf

Ny medlem
Roade mig med liten enkel räkneoperation och får fram att Swedavia tar c.a 10.000 kr/kvm/månad i hyra för sina P-platser.
Det är faktiskt högre än hyrorna på Stureplan...
Synd att Swedavia inte förstår att göra något positivt av sin position som i det närmaste monopol-artad parkeringplatsupplåtare på våra stora flygplatser. De har så väl tilltagna marginaler att de borde ha kunnat erbjuda såväl Valet-parking som bilvård under parkeringstiden.
 

swb

Medlem
Någon som har koll på hur långt fram man kan boka? Är ju ute i rätt god tid men försöker förboka parkering inför jul- och nyårsresan 15/16 men "Tyvärr finns det inga lediga platser" i någon av terminalerna. Känner att det skulle vara tveksamt att det är upptaget överallt liksom...
 

Brandten

Medlem
Varför står du vid terminalen? Benstocken och transferbuss.
Edit: Eller flygets långtidsparkering där du får eurobonus poäng. :)
 

swb

Medlem
För att det är bekvämt. För att slippa åka buss. För att jag inte flyger med SAS av principskäl och därför inte har något EB-konto.
 

R Malmgren

Ny medlem
Det går att förboka cirka ett halvår innan men vänta till 4-8 veckor innan du ska resa och utnyttja de erbjudanden som brukar komma för jul/nyår.
 

traveler1

Medlem
Är borta i tyskland över dagen på Lördag och tänkte kika vad en 14 timmars parkering brukar gå på i sky city garaget, om någon har den infon :) ?
 
Toppen